czwartek, 26 stycznia 2012

Chleb Sądecki

Pieczecie  sami chleb? Jeśli nie próbowaliście nigdy, to może teraz dacie się namówić. Na sklepowych półkach pojawiły się bowiem gotowe mieszanki mąk do wypieku chleba. W polskim sklepie w Irlandii również :) Ja wypróbowałam na razie tylko jeden rodzaj tej mieszanki,ale na pewno na tym jednym nie poprzestanę. 


zdjęcie z internetu

Dokładny sposób przygotowania tego chleba znajdziecie na opakowaniu, więc nie daję przepisu. Podpowiem Wam,że sugerując się radami dodałam 2 łyżeczki kawy Inki i wodę w przepisie zastąpiłam maślanką. Wyszło pysznie,zdrowo i cały dom pachniał domowym bochenkiem :) Bardzo polecam !!!









2 komentarze:

  1. Anonimowy31/1/12

    Magda, a piekłaś w maszynce czy w piekarniku? Maszynki do wypieku chleba nie posiadam i stąd moje pytanie... :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga- piekłam w piekarniku, w keksówce wyłożonej papierem do pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly