piątek, 30 listopada 2012

Ciasto w butelce. Kilka wskazówek.


Jakiś czas temu prezentowałam Wam ciasto w butelce. Pomysł bardzo się Wam spodobał i wielu z Was planuje rozdać takie butelki jako prezenty świąteczne. Jeśli też należycie do grona osób, które zamierzają takie ciasto przygotować, a raczej składniki na ciasto, to może skorzystacie z moich uwag i spostrzeżeń.






1. Butelka, która będzie najlepsza to butelka litrowa po soku np. dr Witt ( mniejsza pojemność nie może być).
2. Składniki na ciasto najlepiej umieścić w butelce za pomocą papierowej tuby ( wykorzystałam tubę po folii spożywczej). Mąka wsypywana w ten sposób nie zabrudzi nam całej butelki. 
3. Dla osoby obdarowanej na pewno ważny będzie przepis (chociaż nie jest on zbyt skomplikowany). Ale warto go umieścić na kartce, którą przykleimy do butelki. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to ja zrobiłam takie naklejki na butelkę z motywem świątecznym i chętnie się podzielę. Wystarczy napisać mi swój e-mail. Naklejki mam w języku polskim i angielskim.












9 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł!
    Ciasto dla każdego do upieczenia.
    Naklejki też smakowite.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na prezent, a u ciebie w dodatku bardzo ładnie wykonany :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1/12/12

    Pomysl i wykonanie niesamowite.
    Jesli moge prosic o przeslanie naklejki w jezyku polskim na maila, to bede bardzo wdzieczna:
    czarna1978@poczta.fm

    Pozdrawiam i .... Wesolych Swiat!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, świetny pomysł już mam w głowie projekt etykiety na taką butelkę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly