poniedziałek, 30 stycznia 2012

Placki otrębowe (dieta Dukana)

Miękkie,puszyste placki z delikatną nutą cynamonu...Przepisów na nie jest mnóstwo. Sposobów podania pewnie też. Ja podzielę się z Wami przepisem,który przetestowałam dzisiaj rano.





Składniki (10 niedużych placków):

- 6 łyżek otrąb owsianych
- 125 g serka homogenizowanego naturalnego
- 2 jajka
- pół łyżeczki proszku do pieczenia
- szczypta cynamonu

Wszystkie składniki dobrze wymieszać ze sobą. Jajka należy rozbełtać w oddzielnej miseczce i dopiero połączyć z resztą składników. Rozgrzać patelnię teflonową i smażyć bez tłuszczu nieduże placki.  Jako dodatek do placków idealnie pasuje waniliowy serek homogenizowany posypany cynamonem. 

Smacznego!!!

6 komentarzy:

  1. Anonimowy1/3/14

    masa jest strasznie rzadka , kiedy chce je przewrócić, ''rozciapują się'', co zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj dosypać otrębów...

      Usuń
    2. jeśli nie pomogło, to może ciut grubsze placuszki smażyć?

      Usuń
    3. Rozwalają się..

      Usuń
    4. trudno mi powiedzieć dlaczego...Jak widać na zdjęciu, ja nie miałam takiego problemu...Trzeba pokombinować z proporcjami więc...

      Usuń
  2. Anonimowy12/4/17

    Są mega:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly